2016. augusztus 24., szerda

Lakkteszt - Miss Sporty Clubbing Colours 453

Sziasztok lányok!

Ez lesz az első citromsárga lakkról készült bejegyzésem, amitől egy kicsit féltem, mert nem gondoltam, hogy tetszeni fog magamon. De aztán felkentem, lesz ami lesz, és egészen tetszett. Bár magában nem biztos, hogy hordanám, de egy kis díszítéssel biztosan.
Az állaga kicsit sűrűbb, sajnos elég gyorsan besűrűsödnek, de még használható. Három réteg kellett belőle, de mivel gyorsan szárad ez nem okoz problémát. Szép fényes lesz, de azért fedőlakkot is kentem rá.

Ti szeretitek a sárga színű lakkokat?



Ti szeretitek a sárga színű lakkokat?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Szép színe van, nekem több sárga lakkom is van, persze inkább nyáron szoktam felkenni. Kedvencem a Moyra Felicite.

    VálaszTörlés