2016. június 29., szerda

Black leaves & pastel saran wrap marble

Sziasztok lányok!

A pénteki egyébként szerzeményes bejegyzés hat darab BPS lemezt is tartalmazni fog, ebből az egyik, a BP-30-as lemezzel hoztam ma egy manikűrt. Tesztet fogok róla hozni majd, mert töb manikűrt is tervezek ezzel a lemezzel. Az alap egy saran wrap marble technikával készült pasztell színkavalkád, amiről már volt bejegyzés, erre felhelyeztem a Lora fekete lakkjával készült matricát. Sajnos a nyomdázás picit elkenődött, pedig több mint egy órát vártam, mielőtt fedőlakkot kentem volna rá. Én teljesen szerelmes lettem ebbe a manikűrbe, mostanában nem igazán volt olyan mani, amivel ennyire elégedett lettem volna. A képeknél van ami a házi készítésű lightboxomban készült, van ami csak lámpánál és van ami napfénynél. Igazából kicsit tanácstalan vagyok, mert úgy vettem észre, hogy a lightbox miatt nem olyan szépek a képek, mint a nélkül, lámpafénynél ugye az árnyékok, amik zavarnak. Napfényt pedig nem mindig tudok használni, pláne télen, amikor sötét van. Úgyhogy a tapasztalt lightbox használókat szeretném kérni, hogy árulják el mi az amit rosszul csinálok.




Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) A leveleket amúgy is szeretem, tetszik!
    A fekete nyomdalakkal nekem is vigyáznom kell, pláne, ha vastagabb a vonal, alig lehet hozzáérinteni az ecsetet. A piros nyomdázásokkal ugyanígy vagyok. A többi színnel nincs gondom. Még a Seche is oldja ezeket a színeket, lélegzetvisszafojtva szoktam felvinni a fekete nyomdázásra.
    Egyáltalán nem feltűnő ám a kenődés, ha nem mondod, senki sem veszi észre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. ☺ Egyenlőre még csak feketével nyomdáztam körmön (illetve nem is, mintha lett volna egy másik szín is...), és tényleg visszatartom a lélegzetem. Szombaton lesz ugye a bloggertalálkozó, amire menni szeretnék, hgondolkozom azon, hogy érdemes lenne -e venni egy SV-t..Mármint nem azért, hogy elkenje a fekete nyomdázást 😂😂😂, bár lehet, hogy inkább az essence cseppeket próbálom ki.

      Törlés