2016. április 27., szerda

Lakkteszt - Moyra Gel Look 928 Giselle

Sziasztok lányok!

Még húsvétra kaptam egy nagyon-nagyon szép lakkot, a Moyra gél finisű darabot. teljesen oda meg vissza vagyok a szinéért, lilás-barnás-taupeosnak tudnám leírni. Két rétegben fed, de amikor a jobb kezem körmét festettem a három is elkélt. Szuper gyors száradás után szuper fényes lesz, mert ugye gél hatású. Teljesen sima lett a felülete, amire könnyű mintát festeni. Kivételesen a tartósságát ius teszteltem, kb 4-5 nap után kezdett el kompni, illetve karcolódni, ami szerintem elég jó az alacsony árához képest.
Összességében imádom ezt a lakkot, minden tulajdonságával meg vagyok elégedve.





Nektek tetszik ez a szín?
Üdv: Melcsi

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a Moyra lakkokat, ez is gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, csak kevés helyen árulják normális áron (múltkor 700 Ft-ért láttam....) Szerintem is *-*

      Törlés
    2. A sima lakkok felénk 390,-, a többi százassal drágább a kis háztartási boltban, de új kollekció a NailShopban van csak. Még anyámmal is szoktam megrendeltetni az ő lakhelyén lévő illatszerbe, ott nagyon készségesek. Hát ha 700,- egy lakk, akkor még netről rendelve is jobban megéri, csak többen kell összeállni a rendeléshez, hogy ingyenes legyen. 700,-ot azért nem adnék érte, hm, most belegondoltam, lehet az ára is erősen közrejátszik abban, hogy egyik kedvenc márkám.

      Törlés
    3. Én pesti vagyok, csak kevés olyan helyet tudok, ahol lehet venni (Moyra shop kicsit messze van). Most jutott eszembe, hogy egy ázsiai boltban láttam, lehet, hogy holnap benézek oda :D :D

      Törlés